Filmowanie dronem – świetny pomysł na promocje

Każdego roku prezydenci miast oraz pracujący w urzędach urzędnicy zastanawiają się jak zwiększyć zainteresowanie danym miastem wśród turystów i napływających mieszkańców, którzy decydują się na pozostanie na stałe lub tymczasowo w owym mieście.

Dron i reklama miasta

dronStąd też często prezentowane są filmy czy klipy, które mają za zadanie pokazać walory danego miejsca, w sposób jak najbardziej atrakcyjny, a także wyróżnić miasto na tle innych miast w Polsce. Używane w tej kwestii są różne metody, które mają ułatwić osiągnięcie takiego celu – popularne w ostatnim czasie jest filmowanie dronem oraz ukazanie plusów i walorów miejsca z tak zwanego „lotu ptaka” i perspektywy z góry. Na taką też promocję skusiło się między innymi miasto Katowice, które zrealizowało film promujący miasto oraz jego okolice. Oprócz ujęć wykonanych przez dron do filmowania na terenie Polski, znalazły się także ciekawostki dotyczące regionu i historii miasta. Mowa tutaj między innymi o historii sląska, a także sławnych osobistościach, które się z niego wywodzą, możliwościach rozwoju (uczelnie, szkoły), a także perspektywy pracy – zarówno dla osób poszukujących zatrudnienia, jak i tych, którzy chcą się przekwalifikować. Filmowanie dronem daje niesamowite możliwości – pozwala swoim zasięgiem filmowania objąć naprawdę spory obszar, a także skupić się na mniejszych obiektach – na przykład ciekawych zabytkach. Filmy stworzone w perspektywie lotu ptaka są ciekawe w odbiorze i wzbudzają o wiele większe zainteresowanie, niż te zrealizowane w zwyczajny i znany już wszystkim sposób.

Filmowanie dronem jest coraz częściej używane właśnie w promocji i marketingu oraz ma szacowaną wysoką skuteczność – są popularne zwłaszcza w sieci i mediach internetowych, głównie dzięki swojej pomysłowości i profesjonalnemu zrealizowaniu.